ALORS FESTIVAL
Visueller Auftritt, Werbekampagne
collaboration
Arjun Gilgen
client
Miras Collective Zürich
date
Nov 2018
specification
+ Plakate
+ Programm
+ Flyer
+ Website
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Das ‚Alors Festival‘ in Zürich steht für kulturelle Inklusion und transformative Musik. Die Werbe-Visuals 2018 gestalten sich in der Hausfarbe Rot und beziehen sich auf Rhythmus und Harmonie, Licht und Bewegung. Sie überfordern das Auge und sind gleichzeitig eine visuelle Einladung, die dem Festival gerecht wird.
Werbekampagne (verschiedene Themen und Formate in gedruckter und digitaler Form) – Im Auftrag des Miras Collective (Zürich, CH) – Schrift: Sharp Grotesk von Lucas Sharp
www.alorsfestival.ch
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Alors festival in Zurich stands for cultural inclusion and transformative music. The 2018 promotional visuals stand in the household color red and refer to rhythm and harmony, light and motion. Overstimulating the eye, they are a visual invitation that does justice to the name ‚Alors‘.
Promotional campaign (various subjects and formats in print and digital) – Commissioned by the Miras Collective (Zurich, CH) – Typeface: Sharp Grotesk by Lucas Sharp